Boeken Reserveren:

Ben je van plan een feest te organiseren bij Take Time? Stuur een mailtje naar taketimegerechten@outlook.be met de datum van jouw voorkeur.

Wij kunnen dan nagaan of we dit moment nog beschikbaar zijn. Wil je zeker een plaatsje in onze agenda dan raden we aan om tijdig te boeken. 

Als we bij de voorgestelde datum onze beschikbaarheid bevestigen dan hadden we graag volgende info zo snel mogelijk van u ontvangen:

  • Datum:
  • Startuur eten:
  • Adres feestlocatie:
  • Telefoonnummer:
  • Formule(s):
  • Huur borden en bestek?:
  • Keuze vlees/vis:
  • Eventuele wijzigingen:
  • Geschat aantal genodigden (exacte aantal een week voor het feest):
  • Geschatte kinderen (4 - 10 jaar):
  • Facturatie gegevens (indien van toepassing):


Pas na bevestiging van ontvangst van al deze gegevens en beschikbaarheid datum, is de reservatie officieel.

Proficiat! Jullie feest is gereserveerd:

De datum van jullie feest komt snel nabij en jullie zijn volop bezig met de inrichting van jullie locatie en denken wat heeft Take Time eigenlijk nodig? Hieronder vind je enkele praktische zaken waar rekening mee gehouden moet worden. Als er iets niet haalbaar is of er zijn vragen laat het dan gerust weten. Wij zoeken samen naar een oplossing.

Praktisch:

  • Een week voor aanvang van het feest hadden we graag de definitieve aantallen ontvangen.

  • Wij hebben een werkplaats nodig van 3m x 6m die kan aansluiten aan de tent/zaal. Indien dit niet kan gelieve ons dan te verwittigen zodat we samen een alternatieve opstelling kunnen bedenken.
  • Er dient een water en een elektriciteitsvoorziening in de buurt van onze werkplek aanwezig te zijn.
  • Graag zouden wij een parkeerplek hebben voor een kleine camionette en aanhangwagen die niet te ver is of aansluit aan onze bakplaats. Onze barbecues zijn nogal zwaar en bombastisch om over lange afstanden te verplaatsen. (OFYR 120cm-210kg / Oklahoma B80-D200-H180-140kg)
  • Voor het buffet hebben wij alles mee, ook versiering. Je hoeft geen tafel voor het buffet te voorzien enkel een plaats die niet te ver is van onze BBQ of liefst aansluit.
  • Tafels, stoelen, tent enz. voor de gasten zit niet standaard in de prijs inbegrepen. Wij werken hiervoor samen met een verhuurbedrijf. Moest je hierin interesse hebben, kunnen wij je hiermee verder helpen.
  • Borden, bestek en afwas zijn niet inbegrepen in de formule prijs. Deze kan je apart bijboeken. 

Prijzen:

  • De prijzen die je ziet op onze website zijn per persoon tenzij anders vermeld in de omschrijving. Prijs voor kinderen (4 - 10 jaar) is de helft van de prijs voor een volwassene.
  • Vanaf 50 personen (kinderen tellen als de helft) komt de kok kosteloos mee aan huis.
  • Onder de 50 personen rekenen we voor de kok(s) een meerprijs aan van € 75€.
  • Onder de 30 personen rekenen we voor de kok(s) een meerprijs aan van € 150€.
  • Als wij vaststellen dat er meer mensen aanwezig zijn op jullie feest / evenement dan geboekt, worden deze mee gefactureerd.
  • In de prijs zit vervoerskosten in voor een afstand van 20km van Kastel, voor verdere plaatsingen naar de locatie vragen wij 0.50€ per gereden km.
  • Wegens de fors stijgende inflatie en constante verbetering van onze formules kunnen wij voor 2 maand een prijs garanderen. Bij het boeken van een feest gaan jullie akkoord met onze algemene voorwaarden.
  • Ongeveer een week op voorhand sturen wij onze factuur, je kan deze cash betalen of per overschrijving.


Als er vragen zijn dan horen we het graag. 

Samen maken we er een fantastisch feest van. Tot binnenkort!

Het Take Time Team